Då vi i föreningen har bestämt att alla medlemmar skall deltaga på minst en av våra två arbetsdagar per år finns det en möjlighet att göra sin insats redan nu. Då vårens arbetsdag blev inställd pga Corona viruset så har vi ju några arbeten som inte blivit gjorda som vi annars alltid gör.
Är det så att du vet redan nu att du kanske är borta i slutet av oktober när vi har höstens arbetsdag så kan du göra årets insats redan nu för att slippa straffavgiften på 1400 Sek.
Tag kontakt med vår hamnkapten Roland Olausson så kommer han berätta om vad som skall göras och så skriver han upp er på listan att ni gjort er insats för i år.

OBS: Det är inte förbjudet att delta på årets alla arbetsdagar då vi alla medlemmar måste se till att vi håller vår anläggning i bästa skick för lång tid framöver.

/Styrelsen